Vet du inte vad du ska önska dej i år då släkt, vänner eller mannen frågar?
jag kan rekommendera isärklass den bästa bibeln jag har.. som Katerina Janouch skrivit åt oss mammor och pappor också för den delen.
Den tar upp ALLT och då menar jag ALLT... från graviditet, förlossning till barnet är tonåring.. alla orosmoment, saker som sker -hur man ska hantera dem etc.
Där finns INGET i denna bok som jag saknar... är det ngt jag söker i min oro kring mitt barn eller barn i min närvaro så ger den mej svaret på bästa möjliga!!!
Ni kommer bli supernöjda... Så skriv önskelistan med denna bok såå lär ni få svaret på alla era frågor kring barn,relationer och sex.. ngt man ibland kanske inte skriker ut till sin omvärld om..

4 kommentarer

Susan

28 Nov 2008 08:09

Verkar ju vara en kanonbok=)



Är du frisk nu eller?



Här hemma har Stella fått vattkoppor...men det är bara bra så är det över sen liksom.



Kramar

mor

28 Nov 2008 15:10

var de den jag köpte till dej förra året.eller har du köpt den själv

silly

28 Nov 2008 15:13

så du e en såndär förälder bok? Aso inget negativt me de, skönt & typ läsa sig fram te vad man ska göra, men jag tror mer personligen på att man själv ska uppfostra sina barn och lixsom uppfostra de på bästa sätt man själv kan, inte från vad en bok säger

veronica

29 Nov 2008 09:26

Svar till Silly;

nej nej ingen bok om barnuppfostran alls.. utan tips kring saker som sker i barnens utvecklingar b.la

barn uppfostrar man utöver sin eget tycker jag ,det kan inte en bok ge svar på vad som rätt eller fel tycker jag..handlar om sundt förnuft där

Kommentera

Publiceras ej