hade en urskön dag igår i Hbg.
Först en massa mys med barn och vänner i en park. Fika på filt i solen och en massa fräknar på näsan :)
Sen hämtade mannen o min morfar upp oss,och då åkte vi till min mamma där min ena syster med sambo mötte upp för att inta en grillkväll.
Sådana här underbara dagar vill man ha JÄMNT!
Då solen lyser och man umgås med vänner och familj som man tycker mkt om.
Tänk vad bortskämd man kan bli då :)

Man ska uppskatta varje en av dem man har i sin närhet och visa dem all sin kärlek.
För när man minst anar så kan ngt ske och då har man kanske inte berättat hur betydelsefulla dem verkligen varit eller är.
Så gör ngn EXTRA glad idag vet ja..
ge folk ett solig leende så ska du se att du får ett tillbaka.

Nu för en vecka sen fick jag ett trevligt bemötande för att jag släppte fram en annan i kön..det gjorde kanske både hennes och min dag vad vet ja.. Innan hon gick sa hon till mej; jag vill önska dej en fortsatt trevlig dag!!
MER KÄRLEK till folket...
Så fram med leendet..du vet väl att det sägs att ETT GOTT SKRATT förlänger livet och att varje sekund du är sur tar ett år av ditt liv slut..


samling inför mys med vänner och barn..
mammorna och barnen i dotterns ålder-vi lärde känna varandra
då vi var mammaledig samtidigt för snart 3 1/2 år sen.



2/3 delar av grabbarna GRUS och så dottern då.



Lillkillen Emanuel vaknade efter två timmar och var då hungrig.
Medans barnen mumsade i sej ännu mera fika
så fick han smaka på fikan i bröstmjölk format :) Lika nöjd för det var han.



Checka in brudarna..
livsnjutarna på bänken!!!
frv; Cattis, Carola och Johanna.



Den stolta mostern Madde.



Nu blir det mys i solen.Lillkillen sover en runda i vagnen på trallen och stora tjejen var helt färdig efter att vaknat med tuppen.Så jag ska passa på att dyrka lite sol i solstolen nu med en bok, medans jag kör en maskin tvätt.
Ha en skön sönd

2 kommentarer

chilliana

26 Apr 2009 16:29

härlig dag ni hade i går. Kram

Mia

27 Apr 2009 21:38

Åh vad härligt ni ser ut att ha haft det. Du är alltid så positiv när du skriver så man blir så glad när man kommer in hit o läser. Vad fort han växer sötnosen. Kram

Kommentera

Publiceras ej