Idag har vi haft en skön dag med lite städtag och sen en avkopplande promenad i skogen.
TÄNK VAD LITE FRISK LUFT kan göra med en?!
Och framför allt i naturen där barnen kan få utlopp av kreativitet och annat.
Vi tog oss ut mellan regnskurarna och klarade oss med nöd och näppe efter turen i Torup.
Dottern ville ju spana in slottet och detta ligger ju närmast oss :)
Hoppas ni alla haft en skön JULHELG.
då var den över för detta år.
Vi firade gårdagen med kusinbarn och släktingar hos Farfar o Tina i Löddeköpinge.
Blev en dag med mkt bus, god mat, trevligt snack och tomten på besök i efterhand.
Vi delade julklappar med kusinbarnen och körde en 100krs julklapps utlottning till oss vuxna med rim.
Är ju egentligen BARNENS TRADITION denna...
Imorgon ska jag stångas med andra REA sugna människor.. dock är jag INGET FAN av dem.. men då jag och barnen ska till Hbg en runda -tänkte jag passa på att ta med dem på POLARN och PYRET och Gina Tricot b.la
Fick ju bla presentkort på julklappar därifrån.
Men morgonen börjar vi med nybakta bullar hos syrran dit även min morfar kommer för en stunds mys innan shoppingen och annat vi ev tar oss ann. Sen därefter måste vi inhandla för nyåret som ståndar...
Tänk att nästa år är det hela  2010 och jag ska NOLLA.... och dottern ska bli 5.. det e helt sjukt..
Ha en fortsatt mysig kväll
nu ska det nattas barn som är uppe på "övertid"...
och glöm INTE se MARTINA HAAGS film UNDERBAR OCH ÄLSKAD AV ALLA på Tv4 ikväll.. den e så bra!!!

2 kommentarer

chilliana

28 Dec 2009 11:06

vad mysigt med skogen. Där kan man verkligen koppla av. Hoppas du hittar ngt på rean. Kram

Camilla E Lindström

28 Dec 2009 19:07

Hej hej,



Snubblade in på din blogg för första gången nu ikväll. Personlig och fin blogg!



Må så gott och god fortsättning

Mvh Camilla, En mammas dagbok



Kommentera

Publiceras ej