På fm medans dottern var en stund på fsk-var lillkillen och jag på promenad i höstsolen.
Fast den sken kan jag dock poängtera att det KÄNNS att hösten är RUSKIGT kallt. Jag hade bäddat in mej i en skön ny kofta som jag fick i förra veckan-som var ruskigt skönt.
Köpt på La Redoute.
Blev en timmes promenad innan vi sen gick hem och la oss båda i sängen för att vila.
Tror vi somnade på studs båda.
efter en stund flög jag upp ur sängen-LIVRÄDD att jag missat dotterns förskole tid då hon skulle hämtas.
12.22 stod kl på och hon ska hämtas 12.30 så det var perfekt tajmat. Vi bor bara 5 mins gångväg dit.
Bara att rulla iväg och sen inta en leka och hösttecken som vi fick uppleva på vägen.
FYRA FASCINERANDE BARNÖGON inspekterade kastanjerna...
Hösten är mysig med sina skiftningar av blad och dem fallande löven. Att vi går mot mörkare tider gör mej inget, då det finns så mkt underbara sätt att piffa upp tillvaron på då. Tända en brasa, tända en massa ljus ..
och ngt som jag bara ÄLSKAR när alla löv trillat ner, är att hoppa i lövhögarna :)
JAAA JAG ÄR SOM BARN PÅ NYTT!!!!
( har barnasinnet kvar...)

2 kommentarer

D i v a

30 Sep 2009 18:33

tycker också de är rätt mys med hösten :D

Malin(Mallan)

30 Sep 2009 19:39

ja de är mysigt med hösten. Hehe jag har oxå barna sinnet kvar :) kram

Kommentera

Publiceras ej