beautiful-blog-award_84080800
Instruktion; kopiera in awarden, länka till den du fått den av och ge den sen vidare till 7 andra bloggare och länka till dem + berätta 7 saker om dig själv – sprid lite glädje!
denna fina award fick jag av min fina vän SUSAN
TUSEN TACK du gjorde mej sååå glad :)
SÅ HÄR KOMMER 7 saker Om MIG!
* Jag gillar INTE skitsnack och oärlighet. Utan skapar min egen uppfattning om saker och ting än lyssnar på alla andra.
* Mitt motto; VA MOT ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEMÖTT!
dessa underbara ord kom från min saknade mormor en gr i livet och dem tar jag med mej.
* Jag är STHLMs frälst.Det gjorde mig gott att flytta direkt hemifrån till storstaden som ynka 20 åring och lära mig stå på egna ben.
* Min högsta dröm som liten var att bli sångerska. Då jag bodde i Sthlm tog jag sånglektioner men skulle ALDRIG idag VÅGA ställa mej på en scen och ta en ton OM jag inte fått lite alkoholaktigt i mig *s*
Idag sjunger jag ENBART med barnen och på jobb ( arbetar på en förskola)
* Jag är LUKTOman :)
man hittar  mej bland rengöringsmedel, tvätt och sköljmedel i en livsmedels butik OM man blir av med mej.
* Är ett KONTROLL freak ut i fingerspetsen. Vill ha allt svart på vitt och i ordning då det gäller diverse saker.
* är nagelbitare.. Ingen vacker syn det vill jag lova :)
SÅ DÄRA!! det var en del ärliga svar om riktiga jag..
Nu ska jag då nominera nga som jag tycker är värda lite ROS i livet :)
* Madelen ( som så klart är min lillasyster och den bästa !)
* Susan - Jag ger KLART dej en tillbaka då jag uppskattar dig vännen trots vi ses allt för sällan.
MGA minnen med dej!!!
* Sheila En ny vän i min bekantskap som jag gör MKT roligheter tillsammans med.. Hade det inte varit för våra minsta barns ankomst hade vi kanske aldrig setts.
* Carola en regnbågsmammas vardag
sen vill jag klart uppmärksamma er på TRE bloggerskor jag INTE kan leva utan att läsa DAGLIGEN och som KLART ska ha denna nominering för att dem INSPIRERAR MKT!
och slutligen;
KLICKA ER IN och avnjut härlig läsning hos dem ALLA!!!
*kärlek till er alla*
jag skulle kunna nominera HUR mga som helst
men mga av er sitter med låsta bloggar och länka till dem
tycker jag inte ens är lönt.
Ni förstår säkert!!!!

2 kommentarer

chilliana

29 Apr 2010 09:07

Naww tack finaste du. KRAM

D i v a

29 Apr 2010 22:01

TACK <3 ! ses imorgon.

Kommentera

Publiceras ej