Just denna bild förmedlar vad jag ALLTID brukar säga;
FÖLJ DITT HJÄRTA


Fredag kväll och maten står i ugn
vinet ligger på kylning
kläderna fram hängda för morgondagens andra bröllop av fyra i följd vi ska på.
PUST!
Jag tror jag kommer vara mättad av fina bröllop ett slag sen :)
fast LYCKAN är underbar och KÄRLEKEN likaså.
Inser att jag som velat hållt min snygga bränna i trimm
måste BUS-spraya mej på fejs och dekollage ikväll.
Då solen inte gjort sitt på sistone här-så är det svårt att hinna ikapp och tiden att gå till solariet
hinns knappt med just nu..
Barnen ska övernatta hos min syster
och vi kommer på så vis få en kväll tillsammans jag och min älskling.
Den tiden har vi knappt haft sen vi fått barn nr 2.
Ikväll blir det myskväll.
Gäller att njuta av helgens start -då den går så fort och snart är det en NY arbetsvecka igen..
det går i ett nafs.
Iofs så är det skoj då jag har ett jobb jag trivs med att gå till verkligen...
HA EN SKÖN KVÄLL!!!
kramar i massor

Kommentera

Publiceras ej