Jag älskar underbara texter med visdomsord.
och så följer jag också slaviskt denna BLOGG- en kvinna och mamma från Sverige,numera bosatt i Oslo med ett journalistyrke inom mode.. Hon skriver och sätter in så underbara bilder och texter varje dag i sin blogg.
Jag har nu arbetat i två veckor.. och jag trivs.. visst tar det på krafterna med inskolningar och ett stort gäng barn, men över lag har det funkat mkt smärtfritt och jag är överförväntan mkt glad och lättsam för det.
Fick lov ord av två av dem som anställde mej , igår då de kom med sina barn för inskolning. Det gör klart SÅ mkt.
Då dem ser på en gr hur man verkligen brinner för sitt jobb och säger att man är HELT FANTASTISK och att dem ser hur barnen verkligen gillar en.
Det gör en så GLAD :)
Har nyss nattat mina gryn-som min lillasyster hjälpt mej med i tre dagar då Mannen varit på konferens och jag haft långa dagar.
TACK SISS!!
jag har även skickat en beställning från Höst kollektion av Me And I då jag var inbjuden på ett party på sönd, men inte är hundra med förkylning .. har ni varit inne o kikat???
OM INTE!?- Kolla in här
jag har beställt följande;
diggies
maltsevdog
wallywheels tunic
dem översta två tröjorna till sonen och den nedersta till dottern...

1 kommentarer

D i v a

20 Aug 2010 22:36

tack själv : ) ! mysigt!

Kommentera

Publiceras ej