Vårt värme system har lagt av..
vilket resulterar i att vi inte har mer än knappt 18 grader inomhus
+ att vi inte har ngt varmvatten.
en säkring misstänks ligga bakom och vi har jagat elektriker hela fm här + ringt dem
som är ansvariga för själva värmesystemet också.
Förhoppningsvis får dem tag på en tills i em
annars så får vi leva som förr i tiden tills månd...
och vi som ska hålla i barnkalas på sönd,då vi försökt oss på en ny datum för våra barns 1årsfirande.
*DUBBELSUCK*

ikväll ska jag iväg på MATKLUBB med nga av mina fd arbetskollegor i malmö.
jag och en annan som är uppdelad i lag ska stå för efterrätten -hemmagjord choklad mousee och till detta står vi även för dessertvin som jag varit o inhandlat på systemet-hoppas detta kan smaka.
Jag hoppas på en trevlig kväll!!

Mannen o min morfar fixar med tak i allt elände..
vad ska man annars göra med tiden??

Jag har BUS-tan; at mej inför kvällen och fixat med kläder...
DETTA ÄR VAD JAG BEHÖVER JUST NU EFTER DAGENS KAOS och jobbiga natt med en bushärjad lillprins.
VET INTE VARFÖR HAN HAR EN VAKEN PERIOD mellan 3 och 4 oftast... vi ska nu även försöka utesluta nattmål med välling-vilket jag tror ligger bakom hans vakenhet för att han förväntar sej detta.
DET MÅSTE TA ETT SLUT NU
så vi alla får sömnen vi behöver.


3 kommentarer

Jennie

26 Feb 2010 15:43

Jobbigt när man inte får sova, men det fixar sig ska du se. Tråkigt med er värma, men kan vara ganska mysigt att leva som förr i tiden oxå. På med brasan så blir ni snart varma =) Kram kram

chilliana

27 Feb 2010 11:55

Jobbigt med sömnen men försök vänja han av vid nattmålet som du skriver. Trist med värmen med hoppas de snart ordnar upp sig. Vi ses imorgon kram och ha en trevlig Lördag

Sandra

27 Feb 2010 19:40

Usch! Stackare :(

Ring Chrille! han kommer nog gärna! Då får jag en anledning till att komma ut och träffa dig :D

Kommentera

Publiceras ej