Vi har börjat vår helg i Hbg :)
min underbara hemstad..jag saknar den nu på sommaren, med tanke på närheten till hav och skog.
Igår var vi en tur på Nickelooden dagen där dottern fick sett sin ena stora idol
AMY DIAMOND uppträda bla.
Jag är ju ett fan av Darin och framför allt av hans senaste låt LoveKiller som är sååå BRA :)
jag vet *kanske en aningens fjortisvarning på mej* men HAN är en grym artist
!


LYSSNA PÅ DEN SJÄLV!!

Efter uppträdanden av bla våra favvisar, fick vi även höra Velvet, Linda Bengtzing, Lovestoned, Play,
Alice,Pernilla Wahlgren( min ena favorit mamma förebild)
(fick nga riktigt bra bilder på kändisarna..)

Min son var även i blickfångst av två kändismammor denna kväll :)

min son blev bortskämd i uppmärksamhet :) Pernilla Wahlgren gav Emanuel en förpackn SvampBob Kex och Linda Bengtzing som skrattande kände igen orden NEJ NEJ då han inte ville hon skulle bli fotograferad med sina fans.. en sk Bodyguard för henne :)


Idag har vi fortsatt vår färd i Hbg ..denna gr för att fira min underbara morfar som fyller 74 år..
samt satt blommor till en av himlens finaste änglar som fattas oss..
11år sen idag är det sen min älskade mormor lämnade oss.. på sin namnsdag och på vår morfars födelsedag..¨det känns i en!!!
Fast fördelen med dagen är att vi alla andra samlats och umgåtts i sorg och skratt en dag som denna..fylld med fest och saknad!!!

1 kommentarer

D i v a

02 Aug 2010 17:16

Ja, lilla mormor. saknad till tusen ;( tack för helgen i alla fall =)

Kommentera

Publiceras ej