jag njuter dagar
inte hunnit sitta mkt vid datorn.
Inte riktigt vad man ska göra med lata dagar då man har det bra
med fam.

Vi har hunnit turer runt om..bla Köpenhamn, Glimmingehus, möhippa ( för min del med vänner..),
shoppingturer etc..


Mina dagar är fotograferade som vanligt och kommer ligga på min bilddagbok så småningom ..
då jag har tid över att lägga in dem :)

Snart är min mammaledighet också över för denna gr och verkligheten med att komma tillbaka i jobb och andra rutiner står på schemat..
spännande och vemodigt på samma gr..för det lär ju inte bli fler gr som jag kan njuta ledighet med barn o fam i ett och ett halvt år IGEN INTE!!!


4 kommentarer

Cissi

27 Jul 2010 21:55

Hej fin blogg! :)

Fotograf Sofia Wählby

27 Jul 2010 22:05

Åh, vilka sötnosar i headern! :)

chilliana

29 Jul 2010 16:43

aja veronica,, en liten till vill du väl ha hihi kram

Kommentera

Publiceras ej