helgen går i ett svep
och här hemma har vi haft undebart väder.
I lörd fixades det i trädgården en del
och vi intog en skön avslappnand position på verandan på kvällen
då min mamma och morfar var på visit.
igår hade vi en sk playdejt med ett kompispar och deras son
i Hembygdsparken/ Ä-holm.
dock fick vi inte solen med oss
och optimistiska som vi var -då vi hade 23 grader i solen-så var vi klädda för en varm
sommardag--
HUHAH!
det var dock INGEN sommarvärme där minsann.. 14 grader och kallt som fasiken.
Så efter lite lek, kolla djuren och grillningen så åkte vi hem en stund till kompisparet
för en närmare fika.

Idag har jag fixat med beställningen av saker från AIRSHOPPEN :)
*lycka*
om 2 v idag bär det av och jag har nyss suttit och printat ner alla VÄSENTLIGA och viktiga saker
vi ska ha med på resan -då man reser med barn.
Jag är och förblir ett KONTROLLFREAK och är ute i god tid.

I slutet av denna vecka ska jag på premiären av SEX and THE CITY filmen som har Sverige premiär med ett helt tjejgäng.Vi ska äta och dricka gott,se filmen och avsluta med en kväll på Glasklart i Malmö. Kommer bli såå NAJS!!!!


Ha en skön månd!!!



Kommentera

Publiceras ej