Jag hade en uber trevlig vistelse i Amsterdam som kunnat sluta illa för 3 av oss 5 resenärer. Tydligen SÅ hade dem inte registrerats i bokningen ..så vi hade en show för mindre både dit och hem.. SUCK!
men allt löste sig till det smidiga till slut..
Hemresan dock var ju mindre LATTJO LAJBANS... då vi varit i luft ca 20 min uttalar sig kapten att dem har ngt problem med motorn och överväger om dem kan fortsätta till kph eller måste vända om..
DAMN.. då kände jag bara PANIK!!! JAG VILL HEM!!!!
Men allt gick också smärtfritt och vi landade helskinnade... sicken tumult annars.. iiihh vill inte tänka tanken vad som kunnat skett :/
dock fattades resesällskapet sitt bagage då vi landat och vi fick kludda med Kastrup innan vi till slut landade hemma vid och kunde pusta ut..
AMSTERDAM i sig ska jag väl dock poängtera var en MKT TREVLIG STAD med mkt sevärdheter. Jag besökte Anne Franks Hus, Van Goghs museeum och Reimbrandts bla.. Vi fick sett tulpaner i alla dess kulörer och annat... slurpa goda drinkar och nga heinikens så klart.. Bilder kommer,då dem fortfarande ligger oserterade i min kamera.
Tänk vad en vecka går fort... jag uppdaterar mej såå sällan.. veckorna går i ett svep :)
KUL Säger jag dock.. som är den rastlösa typen.. fniss
Har nyss hämtat ut bilj till ett event i malmö den 10 maj som syrran och jag ska på.. bjuder med henne på drink, goodiebags och möten med bla Carolina Gynning som ska läsa och berätta om sin nya bok..
JOINA OSS VET JAG..
( jag fick reducerat pris Gå 2 betala för 1) NAJS

Kommentera

Publiceras ej