Packat weekendbagen
kontroll på resebeviset och passet
sett att Amsterdam ska bjuda oss på 22 grader var dag med SOL :)
Har redan planerat en tur till Anne Franks hus( ni vet hon som skrev dagbok-har ni läst den från den hemska tiden då Hitler regerade?)
Vi ska införskaffa som vi gjorde på Irland ett sk dagspasskort där man får fria tillgångar till museeum och åka kollektivtrafiken bla.

Så nu e jag redo.. Kl 3 kommer mitt resesällskap och hämtar upp mej,sen bär det av till Kastrup där vårt flyg ska avgå kl 6 och så landar vi 7.30 i Amsterdam.
Vi ska bo på anrika Hiltons Hotell intill flygplatsen. Perfekt då vi på sönd morgon ska resa hem kl 8 och slipper stressa oss gula och blå inför incheckn som stänger kl 7..

HA EN SKÖN PÅSKHELG-mitt påskfirande blir på sönd.. men funderar på att överraska mina hjärtan på hemmaplan med att ge dem sina påskägg inför fredagsmyset im -så jag lägger en ledtråd åt dem att leta im bitti / em då dem är hemma med pappa..


Kommentera

Publiceras ej