Jag kommer blogga varje helg istället framöver
tror jag.
I veckorna hinner jag knappt. Dagarna går i ett trots att jag slutar tidigt vissa av dem.
Men just nu så känner jag mej mest slutkörd,trött o allmänt lättirriterad på allt och alla.
Är tufft på jobb då vi saknar två av våra anställda som Vab;ar ( en LÅÅNG tid) och en som är tjänstledigt för studier.
Visst att vi har vikarier och så-men det blir inte på samma vis.
Och att öppna tre dagar i en vecka
som jag gjort nästan varje vecka sen i jan det sliter NGT fruktansvärt..
Sen är det oron också att man INTE från dag till dag kan veta om man måste stanna över för att tex ngn av vikarierna vi har är sjuka etc..
det tär ngt sååå mkt!
jag MÅSTE få gnälla ibland jag också.
Är verkligen inte typen som gör det utan biter ihop och försöker se det positiva i allt, men nu orkar jag snart inte längre.
Jag hoppas snart att allt ska vara tillbaka till hur det var förr.. när allt rullade på som det ska...
Min stackars prins har också varit en del sjuk.. öroninflammation med pencillin och nu i veckan problem med magen och förstoppning.
det tråkiga är förutom sjukdomarna hit och dit är att jag kan verkligen INTE Vab;a utan mannen får ta en massa av det med tanke på jobb situationen - vilket också tär på mej...
det känns inget vidare alltid trots att min sambo har ett flexibelt arb och kan jobba mkt hemifrån..
IDAG HAR VI HAFT en familjedag på stan. Vi åkte in till Lund och strotsade runt bland bokrea;orna och Polarn&pyret bla
Passadee på att göra ett besök hos JättenFinn i Lunds Domkyrka .. där vi fick sällskap med kusinbarnen och deras mormor en tur.
Vi tände ljus till farmor och avnjöt nga timmar med shopping bla-
Jag fick luktsinnet befriskiat av CLEANs underbara dofter- jag gjorde dock ett fynd på en Nätsida jag måste rekommendera.
4 CLEAN parfymer för 665 kr i ett set :) istället för dryga 400 kr /st på Åhlens ..det kallar jag ett KAP!!
Och ljuvligt doftar dem....

du sparar HELA 1135 kr :)
+ fraktfritt .....
ÄLSKAR DU OCKSÅ ATT FYNDA???????
vilka favoritsidor har du -som du brukar nätshoppa från????

Kommentera

Publiceras ej