Natten har varit jobbig för oss alla.
Sessan i fam blev igår kväll dålig igen.
Somnade på soffan INNAN kvällsmaten
och vaknade ynkligt upp ngn timme senare
med feber IGEN och en riktig skrällhosta.
Febern är borta men hostan består
så hon o jag var om apoteket när dem öppnade för en stund sen
och köpte hostdämpande medicin.
HOPPAS den hjälper henne..
Vi har dock fått dela VAB dag idag igen mannen o jag
då vi har det tufft med frånvaro på jobb också pga sjukor.
Så jag ska in vid halv 2 och jobba nga timmar
för att sen ha vår arbetsplatsträff på hemmaplan.
Dem två timmarna ska jag sitta med utvecklingssamtal som ska skrivas bla.
Imorgon ska sessan hem till mormor en tur och bli bortskämd en stund.
Igår var jag på Me and I party hos en vän till mej.
Jag fann en kollektion till sonen men INTE så mkt till dottern.
Det börjar bli för puttig nuttigt för henne deras kläder. För hennes del föredrar jag ZARA alt PompDeLux homepartys kläder ( som påminner om just Zara i komb med NoaNoa)
Hon fick dock ett par baggyjeans knickers som jag tror hon lär gilla..det ihop med ett linne till sommaren lär bli najs...
puffy jeansknickers
Sonen fick " Bonde söker Fru" ( heheh) Tema tröjan i ljusblått;
harry & lily gardentee
som han ska ha ihop med;
sweatknickers
SÅÅ SNYGGT :) börjar mer digga grönt på sonen ....

Kommentera

Publiceras ej