Dotterns tur nu med feber o hemsk skrällhosta :(

Jag har öppnat idag och gör likaså imorgon
så har tidiga dagar,
Vilket är rätt skönt.
Mannen är hemma med dottern o kurerar.
Jag har kvar en hemsk hosta jag också och en dunderförkyln.
Vilket gjorde att jag fick skjuta på ett biobesök i helgen bla med en barndomsvän- att sitta i en salong med host attacker och snörvel lär ju få dem andra att bli rätt så irriterade på en.
Så hoppas vi kan komma iväg följande lörd ist.
ME And I har lanserat en Ny kollektion för Våren.
den ska jag ta mej en närmare titt på- på sönd på ett homeparty!
Kanske hittar ngt som lillprins bla kan få i 2 års present.
harry & lily gardentee
( ur kollektionen Harry & Lily GardenTshirt...)
Beställde hans BILTÅRTA igår av min vän-som är grym på bakverk.
Kan tänka mej att han lär bli lyrisk.
+ att jag ordnat med bil ljus och tallrikar med bilar på...
Han är ju så bil tokig!!!
I Måndags var jag på ett annat homeparty. Zelected By House .. som bara säljer sina varor via homeparty.
Jag fann mga ljuvliga kandalabers, ljuslyktor, servettringar etc MEN beställde mej ett nytt Zinkhus som kommer få en hedersplats i vardagsrummet..
images/uploads/ljus/skola1.jpg

Kommentera

Publiceras ej