min dator har lagt av
går inte ens att blåsa liv i den längre.
TACKAR GUDARNA kunde vi rädda det jag hade på min hårddisk med en mojäng sambon hittade för ynka nga hundralappar.. MY GOSH!
Jag har ju försökt vara effektiv och duktig och lägga över bilder på en extern hårddisk dem gr jag tömt kameran
men ett o annat album har jag ju glömt.. sånt som kan straffa sig :/
helgerna går i ett svep..på gott och ont!!!
I fredags var vi och ordnade ett nytt pass åt dottern bla
och igår lörd blev det lite shopping och ett kalas
sedan på kvällen kom min morfar, min lillasyster med sambo hit och vi njöt kväll.
Såg bla HÄMNDEN som blev Oscarsnominerad med Micke Persbrandt som en av huvudsroll innehavarna.. EN MKT BRA FILM!!!
Se den om ni INTE sett den!???
Idag och igår hade vi LJUVLIGT VÅRVÄDER:. tänk vad lite sol kan locka fram i en..
ett RONJASKRIK för våren är ju bara GIVET dagar som dessa..
Hoppas våren e här för att stanna..
Vi körde GRILLPREMIÄR ikväll... då morfar stannade över natten och vi fixade lite i trädgården idag..
HUR HAR NI DET DESSA LJUVA DAGAR???
Hittade nga gamla godingar i bildarkivet... det var banne mej en soldränkt kropp och fejja man låg inne med då :)
och 5 kilo lättare än vikten jag ligger inne med idag...

Kommentera

Publiceras ej