Jag e så ledsen för mina dåliga uppdateringar. Jag har legat pall i ngt liknande influensa + stressymtom.. bara att vila och kurera. Hemma hela veckan har jag varit! Det mesta har lagt sig men jag är sjukligt trött och orkar INTE mga knop! Vi hade en toppenlörd förra veckan.. dottern fyllde ju 6 år och det firades från morgon till kväll. Först med besök av sina klasskompisar på Busfabriken som öppnat i Malmö..dem kalasade och busade i 2 1/2 timme och tom födelsegrisen sa den sista halvtimmen; att hon var supertrött och undrade när vi skulle köra hem :) då e man färdig för bus!!! em fortsatte vi med närmsta släkten.. vi hade faktiskt redan beställt smörgåstårta som hämtades på morgonen så vi slapp detta bekymmer oxå. SÅ SKÖNT!! Sen sönd var jag sjukt konstigt i kroppen, Kallsvettades, yr, mådde jättekonstigt och sprang på toa hela tiden.. sen slog det på! INGET KUL ALLS!! Så jag har varit rätt tråkig denna veckan.. barnen har tackar gudarna haft riktigt roligt på sin fsk och skola och det glädjer mej. Har haft hjälp av svärmor och syster också i veckan då mannen var på mässa i två dygn.. Imorgon ska jag på utbildning hela dagen i Bjärred inom småbarnspedagogik. Ska bli intressant bara jag kan hålla mej vaken och inte bli mer frusen.. KURERA KURERA!!! hur mår ni själva ute i landet?? :) Njut fredag-det ska vi göra..

1 kommentarer

Agneta

20 Dec 2011 02:05

Hej!! Är på jakt efter en bra säng, såg att du köpt en viking saga som jag är intresserad av. Kan du rekommendera den sängen??



Mvh

Agneta

Kommentera

Publiceras ej