Hej allesammans!
Bloggtorka har jag haft och sommaren är över.
Nu är hösten här och jag känner LÄNGTAN efter julen.
Julen är absolut min favorit tradition .. pynta, baka, alla underbara juldofter som gran,hyacinter, amarillys,
gemenskap och tända ljus.
det är ngt magiskt..
Likadant är det med denna högtid som blivit så stor i Sverige på sistone. HALLOWEEN.
hur firar ni den?
Firar ni den över huvudtaget??
ikväll ska vi hem till ett kompispar som bjudit in på knytkalas/fest där barn och vuxna ska gå spökrunda,Umgås och äta gott..
i den synpunkt är det MKT trevligt.. men det har blivit ett sånt tjohej kring detta ... och det kostar multi liksom för att ..Trist!
Men kul med utsmyckning :)
så jag passar på att önska er en TREVLIG HELG
frv Min vän och jag sen i somras :)

Kommentera

Publiceras ej