Hej hej!!
 
 
det där med bloggandet har legat på Is och jag ska faktiskt ärligt talat säga-att det inte hunnits med.
Jag finns på instragram, Fejjan, twitter och bilddagboken! DAMN vad man ska vara överallt nu för tiden... dock kan jag INTE påstå att jag är jätteaktiv på alla ställena.
 
Men jag är glad över teknikens under som kan skicka över bilderna jag tagit i Instagram till fejjan och twitter så man slipper skriva dubbletter :) lat e mitt andra namn :)
 
Så OM man ska ta sig ann att börja livets nya rundresa igen i bloggvärlden.-vilket forum ska man använda sig av då?? TELL ME och risa och rosa sidorna så jag vet.. ska jag stanna eller gå???
 
Ha en bra dag 
och se upp för spöken och monsters
 
 

1 kommentarer

Sara

01 Nov 2012 21:00

Jag gillar att läsa det du skriver då du skriver på ett väldigt levande sätt. Jag skulle tycka att det vore synd om du slutade skriva men samtidigt så om du känner att du vill ta en paus så ska du ju få göra det=). Själv bloggade jag också för ett tag sen men slutade sen då jag kände att fb räckte. Men nu har jag fått lust att blogga igen=). Ibland behöver man en paus. Om du nu nu slutar så hoppas jag att det kommer en dag i framtiden då du har lust att blogga igen. kram

Kommentera

Publiceras ej