Godmorgon söndag! 
 
Ännu en kalasdag på agendan. Idag med släkt och igår med barnkalas. 
I dessa vab:ruari och sportlovstider så kom det 9 kompisar och firade sonen. 5 st kunde inte :( men vi som var här hade i riktig superhjälts anda riktigt kul. 
Med stor inlevelse då det är maskerads kalas så går både syrran o jag all in. Hon som catwoman och jag som Lara Croft fråN TombRider. 
 
det blev en hemmagjord glasstårta med en captain america tårtbild på - som vi beställde via kalaslagret.se som har massor av bra kalassaker inför olika teman. 
 
 
Det var en son som somnade mkt nöjd efter kalas och mello. Vi körde lite tapas och grönsaksfat med dippa till kvällen.. 
 
I fredags var syrran,jag o en fd arbetskollega till mej på KB i malmö och såg Agnes. En artist med en röstkapacitet och en stor talang i sej. Tyvärr tyckte jag inte hon höll måttet riktigt denna gr - sjöng falskt och hade en konsert på ynka 45min. Det var alles.. ;( hade förväntat mej åtminstone 1 tim och fler gamla låtar som hon kunnat dra. Men men.. 
 
Nej snart dags att fixa ihop lite tårtor här. ( recepten jag lovade i förra v.. Kommer! Bara jag som har glömt i alla sjukor mm) 
 

Kommentera

Publiceras ej