Helgen har gått i ett o det är redan sönd. 
I fred vabbade jag med en hostig och hängig kille och kvällen avrundade jag med två fd kollegor På en fantastisk resturang i malmö. Vi hade en del att prata om :) så kul verkl att se dom! 
 
 
Jag kan varmt rekommendera Epicure på Generalsg i malmö. 
Det åts en såååå god hälleflundra med skaldjursrisotto - yum! Lätt att jag kommer gå dit igen. 
 
 
En god tryffel med en kopp kaffe avslutade vi d med innan vi intog LillaTorg som bjöd på härlig uteservering. 
 
på sistone har jag vaknat 5 varje morgon och givetvis gjorde jag likaså dagen efter .. Tala om seg! Just nu maler mga tankar i huvudet här o även om jag försöker tänka runt dom så finns de där. Ska bli skönt när allt landar ... 
Igår var vi
 
på skridsko kalas i lund hos vännerna. 
 
 
Natten tills idag insjuknade sonen på nytt med hög feber och kräkning :( 
så det blir kurering idag o imorgon ( 48 tim:s regel) för honom medans dottern håller vårkonsert med sin drillförening och Staffanstorps mUsikkår... 
 
Njut vårsolen!! 
 

Kommentera

Publiceras ej