Så dålig jag varit på att uppdatera mej! 
Dock har dagarna varit fyllda av aktiviteter och vila mellan varven - som tur e. 
Jag låter bilderna tala för sig :) 
 
sonen sprang Busruset och fick medalj för sin insats :) 
 
 
Massa ljuvliga långpromenader med vänner| hund i den ljuvliga solen och värmen 
 
 
Stora utflyktsdagen på sonens fsk - matsäck med! 
 
 
Njutbart - trots en jvla inflammation i mun pga visdomstanden! Såå drygt - då det vankas semester - just nu baddar jag inflammationen med en anti inflammatorisk tandcreme och hoppas på under... 
 
 
Igår kväll intog vi St.Michels vin och Tapas i Lund med jobbet. Jag kan varmt rekommendera stället. Jättegod tapas! 
Jag tog serranolindad chevre | friterade räkor i aioli | risotto med scampi och sparris | lammfärsbiff med timjanpotatis .. Tio poäng i mat"orgasm" till det givetvis god Cava! 
 
 
efterrätten var tre miniatyrer av deras tre större desserter! Mums!! 
 

Kommentera

Publiceras ej