This is me.. 
Nu är jag på bättring igen som tur är. När det sätter sig på bihålerna så blir man matt. Dock är det min första gr. 
Igår jobbade jag och kvällen firade vi med en favvis 
 
får inte nog av musslor! Är sååå ljuvligt gott. 
vi testade ett fylligare vitt vin rekommenderat från systembolaget just i kombo till musslor. Riktigt gott för att vara just vin. Ngt jag dricker ytterst sällan. 
 
Min ena kollega säljer och skänker en slant till förmån för barncancerfonden - så jag köpte 3 st av henne. Så det blev en till mor, en till mej och en till lillsiss. 
 
Denna helg förutom barnens träningar så ska det tapetseras och ev ett biobesök. 
Idag fixade vi årets halloween pumpor som vi "fyndade" hos våra lokala Önsvalas Grönt. 
 
Av pumpakärnorna gör vi snacks... 
Mums!!! Av köttet kan man göra god pumpasoppa - som det ev får bli im.

1 kommentarer

Angelica

22 Nov 2014 16:08

Jag köpte fina armband från Starwoman, de är med i en bloggtävling vem som kan sälja flest armband för Barncancerfonden =)

http://starwoman.damernasvarld.se/2014/11/17/blogg-battle-for-barncancerfonden/

Hälsar
Angelica

Kommentera

Publiceras ej