Denna dag blev en halv dag på jobb då dottern som redan klagade på huvudvärk igår fick vara hemma även idag. 
Vi delade VAB dag mannen och jag. 
 
 
Det var mej en behagligt solig dag att ta sig Ann vabbandet då jag fick i ordning nga blomsterlådor och lapa sol i vår solsäng ( förra årets hemmabygge som mannen och jag tog oss Ann!) med dottern! 
bästa vi gjort för ändamålet.. likastor som en 160 breddarr i sängväg med madrass och fladdrande vita skynken till :) 
jag ska visa en närmare bild på vårt förra sommarprojekt som också var väldigt snabbt fixat.. 
Sen lite färg på det - sen vart det klart! 
 
 
 
Fick ta en bild från mitt instagrams konto - här ser ni en del av sängen Utan madrass. Till lika våra planteringslådor mannen och jag byggde ihop och målade.. 
 
 
 
Kommer bli komplettering av flera sådana planteringslådor här i sommar! ... 
 
                                   ####
 
Sonen fick med sig en kompis hem i nga timmar och jag provade på snabb varianten - Pulledpork Som bara skulle in i ugn i ca 30 min. Ingen höjdare enligt mina smaklökar. Jag och familjen brukar rådigga just pulledpork men då gör jag den själv och låter ligga inne i nga timmar för att gotta till sig och bli riktigt mör. Så nej jag ger inga High five på färdigheter som bara typ ska varmas upp... 
 
 
Efter en skön promenad med liten G intar vi nu soffläge och lägger upp benen på soffarmen ... 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej