denna helg har verkligen flugit iväg... Kändes som om jag bara hunnit med ytterst lite vila mellan varven, tror det tar ut sin rätt idag... Idag har jag varit helt off tyvärr , inte ens kaffet har bitit på mig. 
Och nu vid kvällskäket stod jag nästan rakt upp och ner och sov nästintill... Så får gå och lägga mej tidigt för im ringer kl 5! 
 
 
I lördags var jag hos Bästa Steffi - kvinnan bakom mitt hår .. Hon som gör under med burret, har tålamodet när jag kommer med mina funderingar
-hon som ger tips och bästa råden för ett välmående hår. Hon är magisk och värd varje mil. 
 
 
Hon gjorde t.om en fyrstegs hårbehandling som gick ner i hårstrået på djupet. Frissighet och burr försvann efter denna. Kommer be henne göra den varje gr framöver... Efterbehandlingen gör jag själv vid tvättningarna - åtminstone en gr i veckan med en hårformula jag fick med som ska i istället för balsamet ... 
 
Vill du känna dej bortskämd en stund : ring Stephanie på Inspire i Helsingborg. Hon håller till på Nedre Långvinkelse gatan 79  tfn: 042- 160434
http://www.salonginspire.se    
 
 
Efter min stunds sköna egentid i händerna hos Steffi mötte min syster och vår mamma upp på salongen, så tog vi oss ner till stan. 
Lite shopping och en avrundning på Grekisk resturang där jag laddade upp med en god grekisk sallad och en kall Mythos. 
 
 
På kvällen var det 35 års firande för min ena barndomsvän. vi kunde sitta ute en bra stund i solen och umgås. Helt magiskt skönt. Jag är så glad över mitt barndomsgäng som jag fortfarande har en fantastisk kontakt med och som vi försöker få ihop ofta med roligheter, resor mm.Vänner man delar sorg, skratt och massa kärlek med. 
Jag hade en riktigt trevlig kväll och skrattade så tårarna rann imellanåt. Det är lyck boost för mej! 
 
 
 
Snart kommer det ut en liten en och förgyller vår skara.. En liten pojk på S! 
 
Söndag ringde kl 7 - gäsp!!! Fotbollsmamman packade väskan med mackor, drickyoghurt och frukt sen styrde vi kosan mot dagens Fotbollscup i Harlösa för sonen. 
Tur kaffe fanns denna fm ... påsarna under ögonen måste varit stora som ICA:s papp påsar! 
4 matcher spelades och det blev vinst i alla. 
Pojkarna har bara förlorat en match, resten spelat oavgjort eller vunnit så de ligger bra till för en ev medalj i slut cupen i okt. 
 
 
I en av matcherna fick sonen även stå målvakt en halvlek .. Inte riktigt hans bästa position denna dag! Bättre som målskytt och sparka in 3 mål ... 
 
 

Kommentera

Publiceras ej