Vaknar till regn - känns som det vanliga vädret i Skåne vintertid istället för snön. 
Bara för barnens skull skulle jag önska nga dagar med riktig snö som de kan åka pulka, snowboard eller snow-kick ( fick sonen en i julklapp) 
även om jag själv inte är ngt fan av kyla, snö mm 
åker inte självmant på vinterresor direkt utan föredrar sol och värme. 
 
Tänkte t.om med på att bokat en semesterresa med fam till Gran Canaria ( där barnen aldrig varit) men där jag varit nga gr - framför allt i Puerto Rico som 19åring typ 3 gr/år då vi lärde känna massa nya människor och funderade på att åka ner och jobba ett år med en kompis. 
Dock fick jag ett långtids vik på en fsk i hemstaden som jag tog..
Dock läste jag nyheterna i morse om en hajattack på en av stränderna där nu - aldrig ens tänkt det skulle kunnat vara möjligt .. 
 
Igår var vi och firade julen med svärisarna, svågrar, kusinbarn och svägerska. 
åt kalkonmiddag och barnen fick julklapparna. 
Mysig stund. 
 
 
idag städar vi ut en del av julen
- bla julgranen, som vi redan haft i tre veckor och som är torrare än torrast. 
Vi fokuserar på nyår som stundar snart och ikväll spikar vi menyn... 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej