Receptet från Min Matkasse ~ fantastiskt gott tillsammans med Fullkornscouscous kryddat med curry/koriander/spiskummin! 
 
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>
 
vi njuter denna helg med gårdagens fredagsmys med bubbel och hämtepizza! Ibland måste man få en god frossa kväll också 
 
 
inte ofta det blir pizza här men ibland så... Jag gillar ju matlagning och testa massa nytt! Varje sönd brukar jag fixa ihop en vardagsmatlista. 
 
Idag lördag gick vi upp före tuppen kändes det som - ställt kl på 7.30 - så vi hann frukost i lugn och ro innan fotbollsträning och hundpromenad med barndomsvän. 
 
 
 
Fick med oss dottern på hundpromenaden. Hela tre timmar blev det. Byn runt, mossen, tirups örtagård, Tottarp och tillbaks! Vi passade på att njuta lite kladdkaka och prata mkt roligheter :) är underbart med vänner man inte hinner träffa ofta men som man känner finns där alltid oavsett hur lång tid det tar mellan våra träffar. Det kallas riktiga vänner när det känns som igår ❤️
 
Bild: Carolina Gynning 
 
när jag fick sett denna bild på vackra Gynning så smälte jag.. Vilken snygg hårfärg - skickade direkt medd till min frisör! Om en månad är det dags... Undra om jag vågar... 

Kommentera

Publiceras ej