igår gav vi sonens pedagoger sin Sommarpresent ( misstänker att ngn av dom gick på semester efter igår) 
och tacka för dessa år på avdelningen. 
Efter sommaren blir han skolpojke - helt ofattbart! 
 
 
Nga valda ord efter alla dessa år ... Och en god rosecider från Kiviks Musteri blev det i lite cellofan. 
 
på kvällen intog kollegorna och jag VED i Lund och deras goda mat. Mumsfilibabba! 
Sist jag skulle dit var det fullbokat - vi trodde det skulle funka att ta en avstickare bara :) men igår var dagen när det fick bli deras goda pilgrimsmusslor, mozzarellasallad och BBQ högrev från menyn och avslutningsvis en ubergod chokladfondant med mandelspån och vaniljglass! 
 
 
Miljön inne i restaurangen var riktigt fin.. Modern och trendig och i mitt tycke riktigt flott. 
Jag skålade med ett glas prosecco denna after work sammanträff. Slurp! 
 
 
en stilren tavelvägg mötte våra ögon så fort vi kom in i byggnaden. 
 
 
Jag invigde Leo print skjortan från Hannah Graafs Femme Collection till ett par tighta svarta jeans och ballerinas.. 
 
                                  ••••••••••••••••••••

Kommentera

Publiceras ej