idag var våra egentliga planer med vänner att inta Malmös Garden Show som håller hus runt Tareq Taylors Slottsträdgård. 
Men Då jag tyvärr ligger pall av sviterna efter kräksjuka så fick dessa planer tyvärr ställas in. 
 
Men som ett litet mysigt Mors Dags tips skulle jag kunna råda er att ta er en vända in och kanske tom passa på att bjuda kära mor på en fika i bersån från Slottscafeet som imorgon. 
 
Jag har dock fått beskåda ljuva bilder från Garden Showen av andra vänner bla som var där igår när vädret var på vår sida. 
 
 
Bild: Malmö Garden Show 
 
 
 
jag har dock varit piggare, orkat mej upp mer än de andra dagarna. Frossan efter kräkningarna har gett med sig - men tröttheten och yrseln är kvar. Så jag tror jag har ngn form av vätskebrist så fyller på med vätskeersättning och massa vatten. Så hoppas jag få bukt på det tills imorgon. 
Sonen ska ha sin stora fotbollscup på hemmaplan och det vill ju inte jag missa + vi ska fira lite Mors Dag med.
 
ska bli en chokladcheesecake till det tänkte jag som ska förberedas ikväll - om jag orkar ... 
 
 
Idag kom mina godingar hem med denna ask :) jag har ju namnsdag - Veronica - så där dagen till ära! 
Älskade barn! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej