I onsdags kväll slog Marty på Gustav AdolfsTorg i Malmö upp portarna för en exklusiv kväll i sann Femme Collection anda. 
Med en klädkollektion som självaste Hannah Graaf står bakom tillsammans med sin man Peter och hans barndomsvän med fru. 
En kollektion i bra kvalité till humana priser och som man både kan använda som vardagligt som till festligheter. 
 
 
marschallerna utanför entrén både tände upp och värmde kön denna kalla kväll - som ringlade sig lång på gatan redan 45 min innan utsatt tid - Vi var garanterat uppåt 150 om inte fler shoppingglada besökare varav de 80 första hade turen på en fylld goodiebag ( jag hade turen).  Väl inne fick vi välkomstkramar av underbara Hannah och sen minglade vi runt med ett gott glas bubbel och mumsade på ost/kex/frukt/snacks  medans vi fick prova, klämma, känna på kläderna. 
 
 
 
 
Jag har haft turen att träffat Hannah nu nga gånger och en mer ödmjuk, snäll, godhjärtad och fin tjej får man nog leta efter. Hon är mån om alla och tar sig tid varje människa med en stor nyfikenhet och omtänksamhet. Och som man kan skratta ihop och med ( klänningen hon bär på bilden, fick min vän köpt då hon bar sista strl i S.. Service minsann! Och vilken ära att få lukta Hannah för en stund) 
 
 
 
Bortse från min heffaklumps min men Hannah är ju alltid lika snygg 
 
Förut Hannah minglade jag även runt med hennes bloggportals vänner Fnulan och Marica, som är två likasinnade med egenskaper som ovannämnda - som jag haft äran att umgås en hel del med på sistone på olika event. 
Massa kärlek sprider dessa tjejer med sin närvaro 
 
Fnulan och jag 
 
 
Här har vi tre av mina favorit bloggerskor - alla tre finns på Femme.se 
Frv Marica, Fnulan o Hannah 
 
 
vi bjöds även på en modevisning av den ljuva kollektionen innehållande klänningar, tröjor och varma sköna koftor. Kombinationerna av plaggen var oändliga... 
Tävlingar med finfina priser som presentkort på Marty, FEMME på valutor från 500 kr uppåt 2000kr och  voluspa doftljus - jag hade lätt önskat mej ngt av detta - men jag hade inte turen på min sida denna gr tyvärr! 
 
Dessa plagg hamnade i min shoppingbag - och jag blev supernöjd... 
Har redan nga av deras plagg från förra årets kollektion och jag lever i dom. 
 
tycker lätt ni ska in och kolla närmsta återförsäljare av FEMME Collection eller göra ett besök i deras webshop... 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej