Idag blev dottern och jag hämtade tidigt. 
Med oss hade vi dotterns duettkompis också. 
SkåneDrillen hölls i Trelleborg 
och Staffanstorps SportDrill stod för inbjudan. 
 
Strax efter 8 var vi framme 
ställde i ordning 
stod i kiosk/entré 
och fick sett guldet glimma till våra duktiga tjejer. 
 
Dottern med team stod för mellanakt
med ljusstavar och pompoms. 
Blev en lång dag
hemma vid 17 
 
 
Dottern har många förebilder i de äldre tjejerna. 
Några av dom är uttagna till SM och VM 
 
 
 
 
 
 
Ni kan ju förstå att man är trött nu.. 
 
Igår hade jag en hemmadag med städning och tvätta
medans dottern med duettkompis även då var i Trelleborg med darling. 
Sonen var iväg nga timmar och playdejtade, så jag passade på att göra de tråkiga men nödvändigaste sakerna 
Efter mina intensiva arbetsvackor var det välbehövligt.. 
 
Jag har inte ens iheller orkat planera veckomatsedeln 
och blev glatt överraskad när det ringde på dörren och matkassen från Linas kom lämpligt med en 4 kg fruktkasse på köpet.. 
perfekt! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej