foto: zbh hemsida 
 
 
Igårkväll var jag inbjuden med en vännina på ett zelected by Houze party här i småstaden.. 
De har mkt fina saker i sin kollektion 
och jag tänkte boka en visning inför julen tänkte jag. 
Då brukar de ha en xtra jul kollektion 
och ni som känner mej vet ju hur mkt julen betyder för mig. 
traditioner och inredning : jag himlar med ögonen av behag! 
 
 
Igår blev det en liten order - ngn kruka, muggar och skålar . En korg - som den ni anar på bilden ovan i hörnet fick också flytta in. 
Min Palm vid poolen här hemma får kanske flytta in .. 
 
Freeeedaaag idag 
och gudars så skönt att jag checkade ut från jobb innan mellis idag, 
dottern på playdejt efter skolan och strandhäng! 
Sonen med kompis här hemma / poolhäng i 30 graders sol,
så underbart 
 
 
Hemmakvälls godis 
pakethämtning 
Film 
kvällsmat och ngt glas prosecco 
då är det en bra start på helgen.. 
 
Nu har jag lagt mej raklång i sängen 
med en ny bok jag ska ta itu med..
Fläkten är igång annars kreverar jag av värmeslag 
trots upprepande svala duschar.. 
MEN
så hoppas vi givetvis vaknar till ännu en solig morgondag ☀️
 
Vi hörs då

Kommentera

Publiceras ej