jag passade på att även lata mej nu när det vabbas. 
Tog fram Black vidow på TV3 play o kollade alla de släppta avsnitten av den sv/norsk/danska serien.. 
Sen följde TV4 och Renees brygga - massa härliga gäster som fick besöka hennes ljuva semesterställe I skärgården. 
 
Det är då det slår mej vilken saknad till sommaren, mitt Sthlm och vår vackra skärgård - jag har.. 
Jag tycker i särklass att Stockholm är vår vackraste stad .. 
bodde där själv som 20 åring, satt och dinglade med benen på ena bryggan i Ålsten/Bromma och tittade ut över Mälaren.. 
Gjorde stan och träffade en massa härliga människor som fick sätta prägeln i mitt liv! 
 
I sommar måste jag upp igen, passa på att hälsa på släktingarna, åka till Vaxholm, kramas med vänner, semestra ... 
 
Vilken är din favoritstad i vårt avlånga land?! 
 
 
 
Idag glädjes jag även av att jag blev vinnaren av de ljuva doftpinnarna - som jag tävlade via TommyTott - världens goooaste bloggkollega och kille.. 
Med honom får man sig mga goda skratt.. 
 
Stort Tack det glädjer min näsa denna väldoftande vinst - 
K. lundqvist Stockholm 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej