efter nga intensiva, ledsamma och praktiskt fixade dagar var det skönt att landa i ett träningspass igårkväll med en vän. 
Först ge järnet i 30 min med fokus på
mage/rygg/rumpa och sen stretcha ut kroppen i en timmes body Balance - ett pass mellan yoga/pilates bla 
 
 
Jag försöker fokusera på full närvaro och andning efter allt i livet just nu. Har känt mig splittrad och stressad på sistone och jag vet vilken inverkan bra musik, träning och omge med människor som ger mej energi. 
Jag är en levnadsglad prick och har lätt till skratt och det är mitt mantra till mitt sinnestillstånd. 
 
Är svag för dofter och jag kan minnas betydelsefulla människor på detta sätt. 
Min mormor är en ... Hon var och är en blandning mellan jäst, en oriflame produkt och en blommig doft. 
Min farmor luktade wella schampoo 
 
 
Ikväll är det egen vård ... Ett glas cava, skumbad och en ansiktsmask medans jag funderar närmare på en människa som gav mej liv men som lämnade mej precis innan jag skulle fyllt 5 år.
En man vars liv jag velat veta mer om, uppväxt, livet som musiker, Vilka drömmar och visioner men framför allt vilka upplevelser och minnen vi skulle haft tillsammans. 
Jag är så tacksam att han gav mej min fina och underbara storasyster... Som jag har haft i mitt liv sen dag 1 men som jag först nu på " äldre dar" fått tätare kontakt med
 
 
 
I mitt sinnesfulla bruk är jag tacksam för allt - dofterna jag får minnas, synen att få se och uppleva med, öronen att få höra allt och smaken på livets goda och onda som ger mej perspektiv på vad som är viktigast ... 
 
 

Kommentera

Publiceras ej