Igår kväll vid 17.30 landade vi här hemma igen.. 
En vecka har gått fort! 
Och efter en kraftig inlandning ( My gosh, vad jag började kallsvettas .. Livrädd att flyga egentligen!!)  var jag mer än tacksam när vi satte våra fötter innanför dörren. 
 
Vi har hunnit komma in i riktigt skönt semesterlunkande 
sovmorgnar, häng vid havet eller poolen, lättsamma luncher, shopping och kultur och goda kvällsmåltider vid ngn resturang vid havet.. 
vi har haft det riktigt bra! 
 
 
 
 
 
Här kommer bara ett litet axplock från våra dagar 
Mer om resan kommer.. 
 
 
Idag är jag bara tacksam över att få vakna upp hemma, njuta mitt Zoegas, mysa med våra saknade djur och framför allt andas den skånska myllan.. 
 
Igår firade jag in hemkomsten med lite skumpa, jordgubbsallad med fetaost ihop med kryddiga lammkorvar. 
så gott.. 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej