Shopping när den är som bäst 
rea på Boozt 
och 4 för 3 i pris 
 
dock hann jag beställa min ena Odd Molly kofta och Ralph Lauren joggingpjucks typ ngn vecka innan 
bästa erbjudandet.. 
 
De brukar ha ytterligare 10 % rabatt på ordern med kod så min senaste beställning med 
2 Odd molly plagg ( kofta och linne) 
1 par Ralph Lauren sandaler 
1 By Malene Birger Väska 
 
blev till superpriser! 
 
 
 
 
Hämtade även ut ett bokpaket som jag längtar att få sätta mej ner och läsa under semestern
i solstolen.. 
 
Pocketböcker är super för just det ändamålet 
även om mga verkar föredra ljudböcker i dagsläget.. 
 
 
Ikväll njöt vi av en ljuvlig kvällssol medans kidsen var på sina håll 
lillördag till råga - så ett glas chablis fick det bli. 
Till kvällens meny som blev chili con Carne tacos :) 
 
då min morfar är här på besök 
så ska jag passa på att umgås med min vise sådan. 
god kväll 

Kommentera

Publiceras ej