Igår kväll åkte jag och min ena kollega som numera är föräldraledig - in till Malmö och njöt med två andra mammor.. 
 
Öl på Moosehead / Lilla torg där en vän till mej arbetar och det är lika kul varje gr han och jag ses. 
Kramkalas deluxe!!! 
 
 
Solen sken och vi njöt verkligen .. 
Mkt prat och skratt ! 
Vi hade bokat bord på  Pinchos 
ett ställe med tapas , billiga drinkar och trevliga arbetare - 
vi skrattade ihop för fullt 
Att jag "spelade med" att en kille som
arbetade i baren skulle vara en deltagare i Paradise Hotell. 
Ngt han oftast blev förknippad med men som han givetvis inte var ... 
Det blev kramkalas, bild och  en puss på kind och vi alla bara skrattade då stackarn bara: 
 
men du jag är inte han!! 
 
Hans kollegor bara njöt och skrattade och High five:ade att jag var med på noterna. 
Stackars kille - så söt till råga på allt... 
 
 
 
Jag skålade och åt goda tapas. 
Deras koncept är att man beställer via deras app direkt på tfn och hämtar när man får ett sms att maten är klar. 
Supergott! 
 
Jag hamnade i säng vid midnatt då jag fick skjuts hem .. 
 
Och idag åkte jag och barnen och inhandlade sommarlovs kläder inför deras avslutning  i juni. 
Sonen ratade mina val och ville helst av allt äga en keps till .. Dottern hittade en fin vit klänning på vuxen avd i strl 32 
liten börjar bli stor 
 
och jag fyndade jeansshorts, linnen, tunn sommarkofta bla. 
 
 
 
 
 
En ny Buddha och rökelse fick också följa med i shoppingpåsarna från SmartBuy som ligger på Centersyd.
 
 
Men nu ska jag njuta  lördagskväll med familjen 
- god mat och dryck 
och se fram emot mors dag imorgon
och vi har även lovat barnen nya cyklar ..  
 
 

1 kommentarer

Matilda Berlin

28 May 2016 19:50

Hur var Pinchos?? Vi kommer äntligen få dom hit till Gotland i sommar och är så nyfiken på dom! =)

Svar: Jag diggar Pinchos! Mga goda smårätterSom passar alla smaklökar.
Veronica

Kommentera

Publiceras ej