Så trött på detta.. 
ännu en dag hemma där jag fått återhämta mej! 
Ikväll känner jag mej nästan pigg 
efter lite vätske ersättning 
Ska försöka orka mej ut och andas lite frisk luft med hunden imorgon med! 
Tror det gör under! 
 
Netflix bla har gjort mej sällskap och även en ny bok jag fick förra veckan 
då jag beställde från dotterns jultidningar 
 
 
Någon som läst den?! 
 
 
 
Min trofasta fyrbenta vän ( som just då svarar mej med ett vov när jag frågade om han var trött och skulle sova hos matte på soffan) 
Är så glad i min lilla Lurvas. 
Där jag är finns han <3
Eller så värmer han upp min plats i sängen :) 
 
 
jag ligger efter en hel del i min planering av saker att beta av 
då man blir sjuk 
men men.. 
bara försöka orka ta en sak i sänder! 
 
Är jag pigg som imorgon så ska varje bacill städas ur huset minsann.. 
sov gott 
 

Kommentera

Publiceras ej