Åh så djuriskt... 
Ni som känner mej vet hur svag jag är för djurmönster. 
Som WWF fadder till en urgosig elefant 
känner jag mej stolt 
när jag idag fick ett medlemsmail från H&M 
om deras samarbete 
Jag älskar pandor 
och Gud så bedårande tröja. Skulle vilja haft en själv.
Eller lejon Hoodien .. 
Massa fint! 
Får nog bli ngt klick i webbshoppen !! 
 
 
 
Fast först ska jag imponera på familjen som är iväg på aktiviteter. 
Även jag tar till "fusk" ibland när det ska bli snabbt och effektivt i matväg 
och något som hela familjen uppskattar. 
Ikväll testar vi pulled taco kött! 
Ska fixa ihop en god guacamole och en vitlöksdressing till 
ihop med tortillas och sallad/grönsaker. 
skulle velat haft koriander till ( missade jag totalt..) 
 
imorgon är det minsann fredag igen 
sååå härligt 
får nog bli att överraska familjen med 
lite fredagsgodis från hemmakväll 
Vi ska ha en övernattande gäst med är tanken! 
Undra vad jag ska fixa till fredagskäk 
varit sugen länge på ett recept med pilgrimsmusslor 
jag såg i ELLE mat och vin 
till oss vuxna. 
Kanske Mcdonkan en fredag till kidsen?! 
 
 
På jobb tidigare idag i värsta blåsten 
... 
Syns inte i ögat hur det känns / skumt.. 
Köpte ögondroppar igår för torra ögon 
om det kan vara det som orsakar 
den svidande/ brännande känslan 
och skallebanken. 
Ska ge helgen på sig och se om det blir bättre 
annars får jag ringa en läkare på måndag. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej