E N  D A T U M .,. 
 
Denna dag och datum kommer gå till historian.. 
för mig av två händelser! 
 
En kärleksfull och en av sorg 
 
Idag för ETT år sedan kom HAN äntligen 
- kusinen vi väntat så på., 
som inte ville komma ut tidigare! 
En kille med skinn på näsan, en stor portion Glädje och med en målinriktning och en gnutta envishet. 
En liten kille som trollband en från dag 1 
idag fyller han 1 år 
Mosters älskade lilla prins. 
Imorgon åker jag och dottern till Helsingborg och firar honom och min syster som blir 30 ( på sönd) 
 
 
Grattis lilla V på din stora dag! 
Du är en STOR kärleksfull energigivande individ 
som jag ska lära ALLT jag kan .. 
 
 
 
mitt STOCKHOLM 
har idag blivit utsatt för ett terrordåd :( 
nga döda och flera skadade .. 
mina tankar är med de drabbade 
och deras anhöriga! 
Jag har både släktingar och vänner där uppe och jag hoppas ingen av dessa blivit drabbade! 
Det gör mej så arg, frustrerad, rädd, orolig men framför allt känner jag ett hatiskt agg mot människorna som 
tror de har någon som helst rättighet att släcka ngn annans liv.. 
Mina tankar är med er i Sthlm <3 
 
 
#prayforsweden 
#prayforstockholm 
 
LÅT KÄRLEKEN FÅ ÖVERVINNA <3 
 
 

Kommentera

Publiceras ej