[ R u s k ] 
 
Brrrr.. aprilvädret överraskar verkligen 
från tunn jacka i helgen 
till varmare jacka 
då både hagel, regn och blåst gjort sitt.. 
Jaja 
vädret rår vi inte för 
och kan inte påverka mer än klä oss efter det. 
 
Påsken ståndar 
- dagarna ska vi fylla med släkt, vänner och träning 
( ja i den mån jag själv kan.. har bokat två danspass - 
för jag kommer knappt ner så ont i ryggen jag har) 
blir långpromenader med hunden 
som han uppskattar lika mkt som en annan 
 
 
 
Igår var det hemmapremiär för MalmöFF 
den kunde vi ju inte missa 
 
 
ngn gick ALL-IN 
och hela familjen var bänkad 
även om jag själv inte är riktigt intresserad i den 
bemärkelsen.. 
Kul att de vann på hemmaplan med 2-0 iallafall. 
 
Nu e det snart dags att inta sängen 
klockan ringer 5 
och imorgonkväll ska jag ut med mannen och ett kompispar till oss 
äta och dricka gott på JohanP 
( längtar efter skaldjur.. och bubblor) 
en bra start på påsken! 
Sonen är inte smittbärare längre av sina vattkoppor 
så vi har kunnat be barnvakten komma med gott samvete 
 
Men sov gott 
och ha en bra start på Påsken
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej