[ e n  s ö n d a g...] 
 
Ny vecka och nya tag 
och jag har bla en inskolning på min agenda att ta mej ann under veckan! 
 
Och samtidigt ska jag rodda hemmet med träningar/utbildningar bla i mitten av veckan då mannen är på mässa! 
Men det brukar jag o kidsen fixa galant ändå.. 
 
Vår söndag då - ännu en härlig sådan 
( vädret sprack upp på em) 
så denna gr pälsade jag på mig vinterjackan trots allt 
när det vankades fotbollsmatcher på hemmaplan. 
Blev ju så förkyld sist 
gör inte om samma misstag. 
 
 
Det var duktiga o tappra killar som vann sina matcher med 
2-1 och 5-1 
Sonen spelade fram till nga av målen ( bra passningsspel) och gjorde ett .. 
 
Efter matchen åkte jag iväg med min älskade Lurvas .. 
han fick sig en ordentlig nerklippning och trimning av pälsen. 
Och så fin han blev.. 
Kände knappt igenom honom 
och när all päls var borta insåg man 
hur liten min kille verkligen är 
 
 
 
Han hade varit så duktig <3
 
Jag snörade om till träningskläder 
och hann till Bodybalance 
Och hämtade därefter mina nya NIKE 
för mina långpromenader och PW:s med hunden. 
Så sköna och lätta .. 
 
 
kommer gå som på moln med dessa.. 
 
kvällen sedan 
ännu en ljuvlig solig vårdag 
den njöt jag verkligen av 
och åt av lördagens grill som vi hade kvar som rester i kylen av 
ute i uterummet 
 
 
 
Vi avrundade kvällen jag och dottern med att se 
Titanic. 
En film som berör en lika mycket var gr. 
Den 14 April 1912 sjönk ju Titanic i Nordatlanten efter kört in i ett isberg och över 1500 människor miste livet 
En tragisk historia :( 
 
 
Samtidigt som den visar tydligt våra klass klyftor 
då båten var indelade i 1,2 o 3 klass. 
Och att pengar inte gör en lycklig.. 
Kärlekshistorian i denna tragedi mellan Rosé och Jack är ju helt otrolig 
och att deras vägar möttes. 
 
Men nu är det MÅNDAG igen 
och veckan ligger framför oss. 
i slutet av veckan fyller mosters prins 1 år 
Vart har detta år tagit vägen?! 
Och min lillasyster blir 30 
Amasing <3 
 
 

Kommentera

Publiceras ej