[ P Å S K F I R A N D E ]
 
Härligt med påskledighet
jag började långfredagen med ett Shbam pass i den mån min rygg kunde tillåta. 
Har hört att det är bäst att försöka vara i rörelse 
men hoppa vissa övningar. 
jag fick även träningstips för min rygg 
lite kobra/ rulla benen till sidorna medans överkroppen ligger rak på golvet, dra benen mot överkroppen bla 
 
På eftermiddagen åkte hela familjen ner till 
Beddingestrand 
där vi firade påsk med svågrar, svägerska, kusiner och svärisarna. 
 
 
 
 
 
En härlig långfredag 
som vi avrundade på stranden 
med en skön kvällspromenad 
 
 
 
 
 
Idag ska vi fira påsken med min mamma och morfar 
tyvärr har lillsyrran med fam åkt på 
ngn typ av maginfluensa så de får snällt stanna hemma !!! 
Men påskäggen ska fyllas
och mat förberedas 
 
Tur jag e rejält insmörjd med tigerbalsam 
och knaprar Ipren så jag kan stå rakt .. 
Bye bye ryggskott PLEASE 
 

Kommentera

Publiceras ej