[ Byggarbetsplats ] 
 
Vårt hus är inplastat och putsat med bruk 
- igår drog vårt uteprojekt igång med arbetarna. 
De är super effektiva och noggranna. 
Ser riktigt bra ut och det är bara dag 2
 
Inomhus har vi rivit ner kakel
 monterat ner väggskåp bla
Håller på att måla väggar och tak 
och idag monterade jag och dottern ihop två väggskåp som ska
över kyl och frys. 
Resten kommer imorgon till ena sidan 
- sen drar jag till frissan! 
Gör det lokalt denna gr och testar det för omväxlingens skull. 
Ska färga utväxt och klippa topparna 
 
 
 
Ja ni ser.. 
tur jag har hjälpredor! 
 
Sonen har börjat på fotbollscamp 
och gillar det skarpt. 
Han och fyra av sina lagkamrater är i fyra dagar och får träna med MFF:s sommar fotbollsskola. 
 
 
Han kommer utvecklas enormt med detta och lära känna till nya tekniker och tänk .. 
Lärorikt men framför allt en rolig upplevelse 
 
Ikväll drog vi iväg på ett kvällsdopp för barn och hundar. 
Ännu en varm dag idag nämligen 
( igår var jag med hela dagen på fotbollsskolan och kunde njuta sol samtidigt  - idag kombinerade jag med köksfix) 
 
 
 
 
Skön avstickare här ikväll.. 
 
Men nu ligger jag utslagen på soffan 
med godis från hemmakväll och en stor flaska bubbelvatten. 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej