Ikväll firar jag .. 
framtiden! 
Mitt val som känns SÅ bra! 
Igår sa jag upp mig efter 7 år på förskolan jag jobbar på. 
nu går jag vidare ... 
mot nya mål och utmaningar 
till en ny arbetsplats 
trots att den är "gammal" då jag jobbade där för typ 
13 år sedan.. 
 
Jag känner mig så tillfreds inombords 
och vet att detta är ett rätt beslut. 
Det var dags... 
nu räknar jag ner tills det är dagen D och ser fram emot att få börja hösten med nya utmaningar med nya barn och föräldrar. 
 
 
 
 
Ikväll skålar jag med min älskade man som kom hem från en konferens han varit på i veckan 
och familjen - njuter fredagskväll. 
Bunkrar upp godis och chips i skålar 
och ser film. 
 
Detta tre pack i trälåda beställde jag : 
riktigt gott prosecco 
som jag varmt kan rekommendera 
 
https://www.systembolaget.se/dryck/mousserande-viner/la-marca-7731301
 
 
Skål på er .
 
nu vankas en skön helg med familjen 
- så skönt det ska bli <3 
 

1 kommentarer

Anette

26 Aug 2017 10:01

Grattis, vad spännande. Härligt när det känns rätt. Kram Anette

Kommentera

Publiceras ej