Vilken gårdag ... 
jag är så tacksam! 
Min fina hemstad, vänner som betytt och fortfarande betyder GULD för mig. 
Från söder till norr .. 
vi gick gator, gränder, torg som har ett förflutet 
av sorg, glädje, skratt och tårar. 
Och ALLA minnen kom tillbaka när vi infann oss på platser som en gr betytt ngt. 
 
Min ena barndomsvän fick av mig i födelsepresent att vi skulle vara Turister i vår hemstad!
Med lunch och en vy av hav och skog. 
Det enda jag saknar med min hemstad!
Det finns områden jag en gr var uppväxt i som jag aldrig 
upplever när jag är hemma vid. 
Från Söder till Norr
 
 
 
 
 
vilken dag vi fick .. 
massa minnen från tidiga år på söder till skolår, gymnasiet och innan vi alla flyttade härifrån vid vuxen ålder. 
Jag uppskattar min hemstad så mkt vid mina besök 
och saknar närheten till hav och skog! 
 
jag är så tacksam att få växa upp med dessa fantastiska vänner i en underbar stad 
som Helsingborg.
 
Vi njöt sol, hav, skog och god mat och dryck i vår stad. 
Och jag är så glad att jag tog kontakt med min fd gamla bästa vän sen högstadiet på Facebook och att hon ville joina oss på vår rutt. 
Känns som igår när vi ses ❤️ 
Riktiga vänner kallas det!!! 
 
 
Knutpunkten/ Stadsparken / bibliotek/
söder/ vårt hoods/ Ga Kyrkan/ GA skolan/ jordbodalen/ 
Sundspärlan/ Viskängen/ Olympia/ Fredriksdal/ 
SofiaKällaren/ Kullagatan/ Kärnan/ Norra Hamnen/ Dunerska/ Gröningen/ Margaretaparken / Pålsjö Skog/ Krematoriet/ 
 

Kommentera

Publiceras ej