Jag brukar se till att ha nga lediga tomma dagar i veckan utan måsten eller aktiviteter 
för att ha lugnare eftermiddagar och kvällar. 
Viktigt med återhämtning 
speciellt när man ett vardagspussel och har ett rätt aktivt liv och att få ihop dagarnas timmar.
Jag är ju den person som älskar mina helger med familj, vänner och andra roligheter. 
Till och med vissa helger har vi ett stort kryss över då vi inte bokat in ngt. 
 
Många upplever att jag är överallt och gör mkt saker. 
Visst jag mår bra av att skapa roliga minnen med betydelsefulla människor i mitt liv 
men är även väldigt tydlig med min ledighet och säga NEJ till saker. 
 
Har man en gång varit fast i en utmattningsdepression och ett stressigt liv så drar man i handbromsen långt innan och drar ner på tempot. 
Och med det har jag lärt mej säga NEJ med - 
inget är på Bekostnad av min hälsa eller min familj. 
 
Frk Duktig vet minsann.. 
 
 
ett av årets löften är : 
 
⭐ mitt välmående och min hälsa 
jag är på god väg! 
 
Tränar 2-3 gr i veckan 
äter nyttigare 
Dragit ner på alkohol ( ingen storkonsumerare över lag) och sötsaker 
mår mkt bättre och har mer energi 
gladare än vanligt
 
 
Igår provade vännen och jag UCross! 
Har man som jag precis varit sjuk så råder jag er att vänta.. 
insåg det med facit i hand. 
Tufft och intensivt pass - fokus på styrka och kondition. 
Jag fick ta vissa övningar lite lättsammare 
men gudars vilket dunder pass. 
Det var med spagetti ben o armar som jag gick därifrån igår med svetten som porlade. 
Träningsvärk deluxe idag 
 
så idag behöver jag min vila! 
 

Kommentera

Publiceras ej