[ G O D  M O R G O N ] 
 
vaknade denna morgon med hosta och förkylning. Inte riktigt det jag önskat en lördagsmorgon. 
Vi som ska på mello idag.. 
 
myser med liten G som intagit mitt knä i sängen. 
Jag dricker mitt morgonkaffe och bläddrar i nya nr av Mama som damp ner igår i brevlådan. 
Inser att jag växt ifrån detta magasin då det är mkt fokus på spädbarn och gravidmode mm 
Jag har gjort mitt på den fronten.. 
Känner jag växt ifrån tips kring sömnlösa nätter, matvägran då de är små, relationsbråk om VAB mm 
med mina kids på snart 8 och 12 kommer andra frågeställningar kring näthat, pubertet, få barnbidrag själv, 
tweenieproblem mm 
 
 
 
får klä oss varmt om ngn timme och ta en långpromenad i snön med honom. 
Dagens motion :) 
man mår ALLTID bra av frisk luft 
 
Igårkväll tillaga vi grekiskt 
jag är svag för den matkulturen. Skulle kunna livnära mej på tzatziki och oliver minsann. 
 
 
 
Grekiska fetaostbiffar med klyftpotatis, grillad halloumi, tzatziki, oliver och en sallad till. 
Som en matorgasm verkligen. 
 
Till det ett glas cava och sen la vi oss hela familjen raklånga på sofforna, mumsade i oss lösgodis och kollade Fångarna på Fortet. 
Det är en skön känsla när man slipper ställa klockan och kan ligga kvar och dra sig i sängen 
.. 
 
men nu kickar vi igång lördagsmorgonen 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej