Rise and shine ⭐ 
 
kl ringde 5 men då hade jag redan lagt och dragit mej en stund. 
Snön har gjort entré med bravur - så ska bli spännande och se om bussen kommer i tid denna morgon. 
Mot jobb snart.. 
 
 
 
Pulkaåk, snöbollar och snöänglar bestod min jobbdag av igår praktiskt taget. 
Idag fortsätter den med att vi ska måla snön :) men nog om det. 
I EM vankas iallafall pulkaåk med mina egna barn 
och ikväll ett danspass på 45 min. 
Ska därimellan även hinna fixa mina naglar 
( mina tippar har rykt på nästan alla fingrarna nu .. surt!) 
 
igårkväll tog jag mej Ann att prova Step med en vännina. En hel timme på stepbräda. 
Kan säga att Tiffany Persson lätt kan lämna över sin sk stafettpinne nu till mej med noll koordination. 
Det tog ett tag att greppa högerregeln medans jag föredrog vänster 
eller att armarna inte skulle vara nga karatearmar mot de andra deltagarna och att knäna skulle dras upp i brösthöjd samtidigt som det andra stod kvar på brädan.. 
Ja ni hör .. 
men svettigt var det och jag får väl helt enkelt ge det fler möjligheter så lär man sig.. 
 
 
 
På med luvan och traskade hemåt i snöflingorna igårkväll.
 

Kommentera

Publiceras ej